MŠ in POŠ: Primi šolo za roge (2010 – )

Nazadnje spremenjeno 18.2.2021 , ob 13:06 Urejal: Dunja Požaršek

PŠRZaključno-poročilo-o-izvajanju-projekta 201718

Nekje v sebi ima vsakdo izmed nas svoj skrivni vrt … majhne sobice skrivnosti in hrepenenj … tam je prostor, kjer žalost spi in jo sončni žarki skušajo potolažiti, jo ogreti in ji privabiti nasmeh … mavrica, svoboda in večnost je tam… v vseh nas, za vedno …

                                                                                                                                              Aleksandra Krnc, izvajalka delavnic

 

V petek, 10.11.2017, smo učiteljice dodatne strokovne pomoči  v okviru projekta Primi šolo za roge, s šestošolci izvedle delavnice z različno tematiko, ki ne zajema zgolj šolskega dela in učenja, ampak otrokom pokaže tudi druge načine izražanja, sprejemanja, spoštovanja, sobivanja s samim seboj, prijatelji, vrstniki, odraslimi, okoljem… Na ta način smo soustvarjali temeljne pogoje uspešnega učenja, občutki, veščine in izkušnje tega dne pa bodo učencem v določenih trenutkih zagotovo pomagale za roge prijeti tudi življenje.

    

    

 

 

 

 

 

 

 

Za nami so izvedene delavnice za 8. razrede in sicer tako na matični šoli kot na Podružnici Vače. Za učence smo pripravili zanimive vsebine podjetništva, v povezavi s Centrom za razvoj Litija, delavnice Varna raba interneta v sodelovanju s Policijsko postajo Litija, raziskovali pa smo tudi lastne sposobnosti, zmožnosti in interese, ki bodo učencem pomagali pri izbiri poklicne poti v naslednjem šolskem letu.

 

 

 

 

14. 9. 2018 smo učiteljice dodatne strokovne pomoči izvedle učne delavnice za šestošolce matične šole in PŠ Vače. Učenci so bili razdeljeni v skupine, na delavnicah pa so se učili tehnik hitrega učinkovitega branja, mnemo tehnik, izdelovanja učnih kartic, spoznavali lastne učne stile, se spoprijemali z izzivom učenja iz obsežnejših pisnih gradiv, spoznavali svojo osebnostno in učno samopodobo ter osvajali veščine čuječnosti, umirjanja in sproščanja.

 

 

P-038 Polletno poročilo o izvajanju projekta

 

18. 9. 2019 – delavnice za 6. razrede

Tradicionalno pripravimo učiteljice dodatne strokovne pomoči za učence 6.-ih razredov delavnice na temo učenja. Letos smo se učili oblikovati miselne vzorce, učne kartice, se pogovarjali o plonk listkih in učnih trikih, o organizaciji učnega dela, o stiskah pred kontrolkami in še in še. Bilo je zanimivo in uporabno.

 

 

 

16. 1. 2020 – delavnice za 8. razrede

Delavnice so vsebovale same aktualne teme: splet in njegove nevarnosti, karierno načrtovanje, matematične delavnice.

 

September 2020 – delavnice za 6. razred

Zaradi nepredvidljive epidemiološke situacije smo v letošnjem letu v ospredje postavili šolanje na daljavo. Naučiti rokovanja z IKT in uporabe različnih aplikacij, ki učencem omogočajo čim kvalitetnejše delo od doma, je bil cilj septembrskih delavnic za 6. razrede, pridružili pa smo tudi vsebine varne rabe interneta, organizacije učnega dela, možnosti učne in čustvene podpore ter evalvirali spomladansko izkušnjo.

V izobraževanje in preizkušanje učenja v okolju Teams smo vključili tudi ostale učence od 5. do 9. razreda.

 

 

DAN BREZ ZASLONA – 28. 1. 2021

Rezultat iskanja slik za healthy family

Zaradi neobičajnih razmer se je v letošnjem šolskem letu enormno povečal čas, ki ga učenci in učitelji preživimo pred zasloni. Na ta način smo izpostavljeni fizičnim in psihičnim obremenitvam in škodljivim vplivom na zdravje. Z namenom osveščanja in zavedanja ter kontrole, smo za učence od 6. do 9. razreda izvedli tedensko spremljanje potreb, navad in razvad preko kratke ankete, ki so jo dnevno oddajali. S tem smo želeli pri učencih vzbuditi pozornost in uvid v realno, konkretno situacijo.

Ob predstavitvi rezultatov smo učence nagovorili tudi glede spletnih zlorab in pomena zaščite ter uporabe spletnega bontona.

Anketni vprašalnik je meril čas cel teden in sicer v treh kategorijah: 

  • pouk
  • zabava
  • socialni stiki

Tedenska dinamika preživetega časa pred zaslonom – 6. – 9. razred (v urah po dnevih):

In razdeljeno po kategorijah – šola (pouk), zabava, socialni stiki (v urah po dnevih):

 

 

 

 

 

 

Vsekakor je četrtkov “ekranski mrk” dosegel svoj namen in dal priložnost za umik od virtualnega sveta.

Objavljeno: 13 septembra 2016 , Avtor: Dunja Požaršek