Šola v naravi 2017- 7. razred MŠ in POŠ Vače CŠOD Štrk

Nazadnje spremenjeno 25.5.2017 , ob 23:17 Urejal: damjan.grobljar

Dnevnik

V ponedeljek 22. 5. 2017 smo se ob 8.00 odpeljali iz Litije proti Ptuju. Na poti tja smo se ustavili na Vačah, kjer so se nam pridužile še učenke z Vač. Vseh 30 učencev in dva spremljevalca smo prispeli v CŠOD Štrk v Spuhlji pri Ptuju ob 10.00.

V CŠOD so nas zelo prijazno sprejeli in nam pokazali pot do naših sob. Po urejanju postelj in sob smo imeli sestanek , kjer so nam razložili domska pravila in urnik tega tedna , nato pa je sledilo zelo okusno kosilo.

Dežurni reditelji so za nami vzorno pospravili jedilnico, sledil pa je usmerjeni prosti čas, ki smo ga zapolnili

z igrami po izbiri in krajšim počitkom. Popoldan smo plezali na plezalni steni,

po večerji pa smo odšli na enourni sprehod. Po načrtu naj bi zaspali ob 22.00 🙂

Torek. Bujenju ob 7.00 je sledila jutranja telovadba.

Sledil je zajtrk,

potem pa delavnica o varstvu okolja, ki je deloma potekala v učilnici, deloma pa v centru za ravnanje z odpadki (CERO), kjer smo zelo nazorno z vsemi čutili opazovali ločevanje in zbiranje ter odlaganje odpadkov.

Ogledali smo si tudi trgovino z rabljenimi predmeti, ki deluje v okviru CERO. Tam rabljene predmete očistijo in prodajo po simboličnih cenah.

Po  daljšem sprehodu domov smo šli na kosilo,

po kosilu pa smo imeli lokostrelstvo,

nato večerjo, po večerji pa športne igre in izdelavo slik iz naravnih materialov,

nato pa smo poskrbeli še za osebno higieno in se odpravili v postelje, kamor smo popadali do 22.00, zaspali pa nekaj minut kasneje. Dovolj za en dan? Jutri nas čaka nov.

Sreda.  Jutranje vstajanje in zajtrk ter pospravljanje sob postajajo rutinski, sledilo pa je spoznavanje kurentovanja in izdelava kurentov iz naravnih materialov. Pri tem nas je malo motil rahel dež, zato smo materiale nabrali zunaj, sestavljali pa pod streho.

Nato smo imeli delavnico o poljskih in vrtnih rastlinah ter sožitju med človekom in naravo. Ogledali smo si seme različnih rastlin pod mikroskopom, govorili o pestrosti naravnega okolja in si ogledali ter prepoznali rastline na njivi in na zelenjavnem vrtu. Ogledali smo si tudi opazovalno mesto močvirske sove. Sledilo je kosilo, usmerjeni prosti čas, nato pa smo imeli predavanje o vremenskih pojavih. Izmerili smo temperaturo, zračno vlažnost, zračni tlak in hitrost vetra ter s pomočjo opazovanja oblakov poskušali napovedati vreme.

Po večerji smo imeli kreativne delavnice, na katerih smo  z naravnimi materiali ustvarili zanimive slike.

Spat smo se odpravili ob 22.00.

V četrtek smo se dopoldan s kolesom odpeljali do reke Drave, kjer so nas čakali kanuji, s katerimi so učenci odveslali do jezu Ptujskega jezera in nazaj. Nato  smo odkolesarili do doma po poljskih poteh ter  lepo urejeni poti ob jezeru in se na razdalji 7 km dvignili za 15 m.

Popoldan smo imeli predavanje in ogled panonskega gozda,

zvečer pa kulturni program in ples.

Spanje smo prestavili na 22.30, v petek zjutraj bomo vstali ob 7.30.  Po zajtrku in ogledu mesta Ptuj ter kosilu pa bomo poskusili priti v Litijo točno ob 16.00, na Vače pa približno 20 minut prej.