MŠ_POŠ_Vače_London

Nazadnje spremenjeno 28.1.2020 , ob 20:50 Urejal: nuska.stros

4. DAN

Danes smo se odpravili v sončni in vetrovi Brighton nato pa poleteli proti domu. Trenutno smo na letališču na Dunaju.

3. DAN

Dopoldan smo se najprej odpravili proti Buckinghamski palači, kjer smo si ogledali menjavo kraljeve straže. Po St. James parku smo se sprehodili do Trafalgar Squara z Nelsonovim spomenikom ter Downing Streeta. Občudovali smo tudi zunanjost Westminsterske katedrale. Na kosilo smo odšli v Camden. Sledil je ogled Britanskega muzeja. Večerjali smo na znamenitem Covent Gardnu. Za prijeten zaključek dneva smo si ogledali muzikal Mamma Mia, ki je navdušil prav vsakega od nas.

2. DAN

Danes dopoldan smo si najprej ogledali Canary Wharf, moderni del mesta, ki spominja na Wall Street. Z nadzemno železnico DLR smo se odpeljali do Greenwicha, kjer smo se postavili na ničelni poldnevnik. Sledila je vožnja z ladjo po reki TEMZI – odpeljali smo se do težko pričakovanega London Eya. Po ogledu Londona s ptičje perspektive smo odšli peš do St. Paul’s Cathedral, mimo Globe theatra do Tower Bridga. Sledila je večerja v centru mesta in nato zaslužen počitek v hotelu.

1. DAN

Po bogatem zajtrku smo se s podzemno železnico podali v Natural History Museum. Sledil je obisk najdaljše nakupovalne ulice Oxford Street, kjer smo imeli čas za kosilo in nakupe. Zatem smo se srečali z znanimi osebami v muzeju voščenih lutk Madame Tussaud’s. Z dvonadstropnim avtobusom smo se odpravili do Piccadilly Circusa, se sprehodili skozi China Town in filmskega trga Leicester Square, kjer smo imeli prosto za večerjo.