Ekskurzija v London 2021/22

Nazadnje spremenjeno 4.4.2022 , ob 10:30 Urejal: Luka Lavrin

Spoštovani!

1. DAN

Začeli smo potovanje v London! Prevozniki so poskrbeli za naše udobje in gladko potovanje, tako da smo prispeli v Hilton Honors Inn ravno ob polnoči po lokalnem času. Bili smo prijetno utrujeni, čakalo pa nas je prijazno osebje z urejenimi sobami, organizacijo pa je izvrstno začela (in verjamemo, da bo tako tudi v nadaljevanju) Damijana Šter, ki nas bo danes popeljala na izvrstno dogodivščino. Kakšno, izveste kmalu …

2. DAN

Ob prijetnem bujenju sonca smo se uredili in odpravili na obilen samopostrežni zajtrk z raznimi dobrotami in ustrežljivim osebjem. Damijana nas je popeljala do prve vožnje z “the tube” – londonsko podzemno železnico. Mimogrede, samo 45 % železnice je pod zemljo. V center mesta smo prišli po 45 minutah vožnje in se sprehodili po “londonskem Tivoliju” – Greenwichu. Na vrhu se je marsikdo prvič slikal, da je stal na vzhodni in zahodni polobli hkrati. Skupinsko sliko pa je pospremil prelep razgled na mesto.

Učenci so nato imeli prosto in so raziskovali utrip mesta, del katerega je bila tudi mala greenwiška tržnica, ki ponuja od oblačil do najrazličnejših okusov fudga (karamelna krema). Z ladjico smo odpluli v del mesta z največjimi znamenitostmi, kot so Big Ben in London Eye. Tekom vožnje nas je s komentarji o znamenitostih mesta s tipičnim britanskim humorjem zabaval kapitan ladje. Okrog 16. ure smo že lahko zaslutili, kakšen bo utrip mesta z uličnimi umetniki in ob tem smo si lahko napasli oči na srebrno premazanem “robotu” ali spočili ušesa ob glasovih priredb največjih skladb. Nato smo prek Millenium Bridge uzrli kolosalno katedralo sv. Pavla, pred katero je nastala še ena skupinska slika. Na njej smo kot majhne mravljice v primerjavi z zgradbo. Doma lahko vprašate, zakaj je zlati ananas na vrhu katedrale.

Zvečer se je to še pojačalo na Leicester Square, kjer so učenci spet imeli prosto, Londončani pa so pokazali mesto v vsem blišču in sijaju večernih predstav in druženja. Prijetno utrujeni smo se peljali z direktno linijo do hotela z izjemnimi vtisi in mislimi za nov dan …

3. DAN

Zbudili smo se še v en sončen dan. Prva postaja: Natural History Museum. Pokvarjen vlak nas je oviral do cilja, a vseeno smo zmogli stopiti skozi vrata enega najimenitnejših muzejev. Osupljive animacije dinozavrov, fantastična zbirka kamnin, prikaz evolucije planeta in človeka, ena najosupljivejših stvari pa je sinji kit, ob katerem izgleda slon kot majhen kužek.

Druga postaja: Madame Tussauds. Brad Pitt, Kim Kardashian, Lewis Hamilton, kraljeva družina, Shrek, Hulk, Iron Man – z vsemi se lahko slikate. V njem spoznate izdelovanje voščenih lutk in celo izdelate lastno voščeno roko!

Tretja postaja: Nočno življenje Leicester Square. “Buskerji” (ulični umetniki) so nam krajšali čas ob omamnih vonjavah hitre hrane različnih ponudnikov. Z nekaj učenci smo skupaj zapeli ob melodijah bolj znanih pesmi, nato pa se utrujeni, a zadovoljni odpravili v hotel.

4. DAN

Ura se je zamaknila naprej in hrepeneli smo po dodatni uri spanca. Pozdravilo nas je oblačno, a nedeževno vreme. Obiskali smo Trafalgar Square, kjer je nad nami kraljeval admiral Nelson, zmagovalec nad Napoleonom v 19. stoletju. Iz tam smo naredili sprehod do Buckinghamske palače in menjave kraljeve straže. Slišali smo, kako so stražarji zavpili, ko se človek preveč približa in vsekakor izkušnja več kot pritegne pozornost.

Nato smo odšli do Monumenta, spomenika na megalomanski požar leta 1666, zaradi katerega se je talil kamen! Po 311 stopnicah smo se povzpeli do fantastičnega razgleda, nato pa pognali noge do bivšega zapora Tower of London, glavno prizorišče sekanja glav, ki je služila zabavi množic v srednjem veku. Zadnje moči smo stiskali, ko smo se sprehajali in pogledovali na Tower Bridge in ostale dih jemajoče zgradbe.

Od tam smo šli do Leicester Squara, kjer smo se okrepčali z zgodnjo večerjo, na žalost pa trenutno že pakiramo, saj nas avtobus pričakuje prihodnje jutro že ob 7.45 za odhod do …

5. DAN

Brighton – morsko letovišče, t. i. London poleg morja in zibelka parade ponosa. Današnji sprehod je bil kratek, saj smo prehodili zgolj 14.000 korakov. Po pakiranju iz hotel nas je avtobus zazibal v prijeten dopoldanski dremež, iz katerega nas je prebudila nova vodička Špela Šinigoj. Odpravili smo se do paviljona Jurija IV., zgrajenega v indijskem arhitekturnem stilu. Z zelo lepimi spomini in izkušnjami smo se potem odpravili na letališče Gatwick, ki nas je popeljal na letališče Jožeta Pučnika z enem najmehkejših pristankov. Imeli smo se super, za vas pa pošiljamo še skupinsko sliko v Sloveniji. Ljubo doma, kdor ga ima!