LŠN_ŽUSTERNA_ 5. razred_MŠ_POŠ

Nazadnje spremenjeno 18.9.2020 , ob 19:38 Urejal: judita.nemecek

5. dan: 18. 9. 2020

Zadnje dopoldne smo preživeli v bazenu- ob vodnih igrah. Po kosilu smo podelili diplome in veseli odšli na avtobus, ki nas je odpeljal v Litijo.

4. dan: 17. 9. 2020

Tudi v predzadnjem dnevu v LŠN smo doživeli marsikaj zanimivega. Veliko smo plavali in se pripravljali na popoldansko testiranje za delfinčka. Na tehniškem dnevu smo slikali na kamne, zvečer pa smo izvedli športni dan v velikem Športnem parku Koper. Zvečer smo zaključili s sproščujočo glasbo ob fontani.

3. dan: 16. 9. 2020

Danes smo zopet dobro izkoristili dan. Drugo skupino učencev je sonce prijetno grelo na dopoldanskem izletu do Pirana, ostali učenci pa so pridno pilili različne tehnike plavanja. V večernih urah smo se peš odpravili do Športnega parka Bonifika, kjer so petošolci uživali na zunanjih igralih.

2. dan: 15. 9. 2020

Minil je že drugi dan v Žusterni. Po dopoldanskem plavanju se je prva skupina učencev z ladjico odpeljala v Piran, kjer smo obiskali Akvarij ter si ogledali kulturne znamenitosti mesta. Po večerji smo imeli večerno kopanje, nato pa še sprehod po bližnji okolici.

1. dan: 14. 9. 2020

Prvi dan v Žusterni je kljub malce drugačnemu načinu bivanja minil aktivno in uspešno. Opravili smo testiranje plavanja, se med seboj dobro spoznali in se zvečer sprehodili do Kopra.