MŠ_TAKE CARE (Pazi nase) – razstava aktiva tujih jezikov

Avtor: | 5. 02. 2024 | Zgodilo se je

‘TAKE CARE with Peanuts’ že dolgo časa ponuja ideje in aktivnosti ter spodbuja k skrbi za druge in zase.

V tem šolskem letu pri urah angleščine in nemščine (tako kot tudi do sedaj) spodbujamo pozitivno razmišljanje, poudarjamo dobre lastnosti, krepimo pozitivne odzive in ozaveščamo misel, da je ‘positive mindset the best possible mindset’ (pozitivna naravnanost je najboljša …). Opažamo, da učenci znajo videti dobro drug v drugem in narediti nekaj lepega, prijetnega za nekoga drugega. To so pokazali tudi s tem, da so izdelali ‘srca’ za svoja dobra dejanja o skrbi za druge. Iz njih smo na razstavi lahko sestavili mogočno drevo prijateljstva, ki ima zelo bogato krošnjo. Srca so zelo raznolika, izredno številčna in prav vsako je zgodba zase.

Drugi del razstave pa je namenjen predvsem skrbi zase. Res je, da s tem, ko skrbimo za druge, doprinesemo tudi k skrbi zase; želeli pa smo narediti še korak dlje. Pogovarjali smo se o tem, kaj učenci naredijo, da se počutijo bolje … srečnejše … da si pomagajo, ko jim ni lahko ali ko jih kaj razžalosti, ujezi ali zdolgočasi. Pripravili smo zbirko 42 aktivnosti, ki ti/mi/nam/vam lahko pomagajo k boljšemu počutju – k boljšemu duševnemu zdravju, k prijetnejšemu vsakdanu.

Ti zbirniki 42 ‘pick-me-up’ (krepčilnih) aktivnosti so na voljo tudi vsem vam. S pomočjo učencev, učiteljev in prostovoljcev smo vam jih pripravili v 5 različnih jezikih, in sicer slovensko, angleško, nemško, litvansko in italijansko različico. Izberite si svoj ‘najljubši’ jezik, skenirajte QR kodo, ki je ob njem, izberite eno izmed aktivnosti ter s tem naredite nekaj za svoje boljše počutje. Bi radi razveselili tudi svoje družinske člane, prijatelje, sosede? Natisnite list, ga razrežite na 42 trakcev, ki jih nato prepognete ter vse položite v kozarec ali skledo. Potem pa … hop … izberete, preberete in udejanjite 🙂

Uživajte v skrbi za druge in zase!

To vam iz srca želijo učenci Osnovne šole Gradec in celoten aktiv tujih jezikov.

 

Dostopnost