MŠ_4. razred: Bivanje v naravi Medvedje Brdo

Avtor: | 6. 05. 2024 | Zgodilo se je

5. dan: petek, 10. 5. 2024

Po jutranji budnici- Vem da danes bo srečen dan… Smo se še zadnjič odpravili na okusen zajtrk nato pa spakirali svoje stvari in šli še na zadnji dve dejavnosti. Spoznavali smo živali doma Medved in se pozabavali ob pastirskih igrah. Nekateri učenci so še malo napeli možgančke in tekmovali v matematičnem tekmovanju Logična pošast.

Po kosilu smo se prijetno utrujeni in polni novih vtisov in doživetij, o katerih bomo zagotovo še dolgo govorili in obujali spomine, vrnili domov v objem svojih najdražjih.

4. dan: četrtek, 9. 5. 2024

Zbudili smo se v sončno jutro. Po zajtrku smo šli raziskovat potok in živali v njem ter spoznavali rastline in plodove, ki jih lahko najdemo v gozdu. Popoldne smo plezali in se sprehodili do naših bivakov v gozdu, kjer smo imeli različne igre. Končno smo dočakali težko pričakovani družabni večer. Učenci so se predstavili s svojimi točkami in nasmejali sošolce, nato pa so vsi skupaj na ves glas prepevali in plesali. Brez težav so se odpravili v postelje in vidno utrujeni hitro zaspali.

3. dan: sreda, 8. 5. 2024

Zjutraj nas je razveselila novica, da bo vreme manj deževno, kot je sprva kazalo. Po zajtrku smo v učilnici ponovili vse, kar že vemo o orientaciji, imeli medrazredno tekmovanje v lokostrelstvu, se poigrali z družabnimi igrami in se spuščali po hišnem toboganu. Sledil je krajši pohod. Ko smo se vrnili v dom, smo imeli kosilo in počitek. Popoldne so imeli učenci orientacijski pohod. Vsi so brez težav našli pravo pot in uspešno rešili vse naloge. Za nagrado je sledil hišni kino. Po večerji so se še malce poigrali na igrišču, nato pa se odpravili k zasluženemu počitku in zelo hitro zaspali.

2. dan: torek, 7. 5. 2024

Za nami je zelo pester dan. Po jutranji telovadbi in okusnem tradicionalnem slovenskem zajtrku smo izkoristili vreme in se podali na pohod. Ker smo šli v gozdu mimo bivakov, ki so jih učenci zgradili prejšnji dan, so prosili, če jih lahko še malce popravijo. Ugotovili smo, da je gozd res najboljše igrišče. Nato smo nadaljevali pot in po poti iskali zanimive predmete in z njimi okrasili palice. Nastale so čudovite palice s prav posebnimi imeni (La palca, Čudežka, Spominka …). Sledili sta dve delavnici o vesolju in energiji okoli nas. Popoldne je začelo deževati, zato smo pekli piškote, imeli lokostrelstvo in se zabavali v igralnici. Imeli smo zelo okusno večerjo, pico margerito in piškote, ki smo jih spekli sami. Pred spanjem smo imeli še ustvarjalne delavnice, kjer smo ustvarjali lesene spominke.

1. dan: ponedeljek, 6. 5. 2024

Končno je prišel dan, ko smo se četrtošolci polni pričakovanj odpravili v šolo v naravi. Po prihodu smo se najprej namestili po sobah. Sledil je krajši pohod v okolici doma Medved. Po okusnem kosilu smo se odpravili v gozd. Tam smo gradili bivake iz naravnih materialov. Učenci so bili pravi gradbeni mojstri. Po večerji smo se še malo poigrali na igrišču in šli v bližnji gozd z lučkami, zvečer pa hitro zaspali.